Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu – Bc. Martin Zajpt
Bc. Martin Zajpt
Master's thesis
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
The analysis of usage of social network in hotel marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce byla analýza využití sociálních sítí hotelů Lev a IBS Vladimír v rámci marketingu a navrhnout možnosti zlepšení jejich využití Částkovým cílem byla analýza vybraných sociálních sítí jednoho největšího konkurenčního hotelu, jak pro hotel Lev, tak pro IBS hotel Vladimír. Částkovým cílem bylo také porovnání hotelu Lev i IBS hotelu Vladimír s jedním největším konkurenčním hotelem …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis was to analyze the use of social networks of Lev and IBS Vladimír hotels within the marketing and to propose possibilities for improvement of their utilization. The aim was to analyze the selected social networks of one of the largest competitor hotels, both for Hotel Lev and IBS hotel Vladimír. The sum of money was also a comparison of Hotel Lev and IBS Hotel Vladimir …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13085/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Reader: Ing. Blanka Zimáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace hudebních interpretů
Radek Slaný -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova