Bc. Kristýna Jarešová

Diplomová práce

Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z

Influencer marketing and its effect on generation Z consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fenoménem influencer marketingu a zjišťuje, jak influencer marketing ovlivňuje nákupní rozhodování, preference a hodnoty generace Z. V teoretické části práce je představen koncept influencer marketingu, kde jsou vysvětleny základní pojmy, které jsou pro tuto oblast nezbytné. Hlavní část práce se zaměřuje na podniky v České republice, které využívají influencery k propagaci …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the phenomenon of influencer marketing and investigates how influencer marketing affects the purchasing decisions, preferences and values of this generation. In the theoretical part of the work, the concept of influencer marketing is introduced, where basic terms necessary for this area are explained. The main part of the work focuses on companies in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku