Bc. Lucie Janečková
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy
Image analysis of selected company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem image vybrané firmy. V několika kapitolách jsou popsány jednotlivé složky firemní identity, která je úzce spjata s firemní image. Jelikož autorka práce zvolila pro rozbor image firmu/společnost z oblasti pojišťovnictví, je několik kapitol zaměřeno právě na toto odvětví. K analýze firemní image je využito metody dotazování, přičemž se autorka práce dotazovala …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the image analysis of selected company. In several chapters are described individual components of corporate identity that are closely related to corporate image. Since the author of the diploma chose for image analysis of the company instance, several chapters are focused on this sector. The analysis of the company image uses the questionnaire method, and the author …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ao71d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Olga Musilová -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá