Rozvoj empatie dětí v podmínkách mateřské školy – Nikola Talašová
Nikola Talašová
Bakalářská práce
Rozvoj empatie dětí v podmínkách mateřské školy
Development of children empathy in conditions of kindergarten
Anotace:
Tématem bakalářské práce je rozvoj empatie dětí v podmínkách mateřské školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje kromě pojmu empatie, také pojmy emoce, emoční inteligence, altruismus, prosociální chování. Důležitým bodem práce je nástin strategií, jimiž se dá empatie v mateřské škole rozvíjet a úloha učitelky. Praktická část pak dokládá návrh programu na rozvoj …víceAbstract:
The main topic of this Bachelor Thesis is Development of children empathy in conditions of kindergarten. The Thesis is divided to a theoretical part and a practical part. An impor-tant point of my work is to outline of the strategies which can be developed empathy by children and the role of the teacher. The practical part includes a programme proposal for development of children empathy and its vericiation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Talašová, Nikola. Rozvoj empatie dětí v podmínkách mateřské školy. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prosociální chování, emoční inteligence a osobnost učitelů 1. stupně ZŠ
Viktorie SMETANOVÁ -
Empatie a prosociální chování u dětí staršího školního věku
Lucie Brázdová -
Biologické a psychologické markery prosociálního (a zdraví podporujícího) chování a biologické a psychologické markery asociálního (a zdraví ohrožujícího) chování
Tereza Maradová -
Emoční inteligence a prosociální chování studentů různých typů středních škol
Ester SIKOROVÁ -
Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí
Karolína Konečná -
Emoční inteligence a prosociální osobnost
Barbora GÖRLICHOVÁ -
Prosociální chování v příbězích dětské literatury
Dominika KADLECOVÁ -
Vliv kontaktu s přírodou na prožívání a chování dítěte
Šárka Doležalová Křepelková