Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta – Bc. Denisa Procházková
Bc. Denisa Procházková
Bakalářská práce
Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta
Anotace:
Tato bakalářská práce zjišťuje prostřednictvím komparace produktů jazykových škol a agentur, která z oslovených škol nejvíce vyhovuje požadavkům jazykového vzdělávání firmy Nokian Tyres s.r.o. V první teoreticko-metodologické části je uvedena teoretická rovina problematiky firemního vzdělávání a požadavků na kurz, které je třeba brát v úvahu při jazykovém vzdělávání. V druhé aplikační části je konkretizována …víceAbstract:
This bachelor thesis finds out by the method of comparison of the products of language schools and agencies, which of the addressed schools most suits the requirements of language education of Nokian Tires s.r.o. The first theoretical and methodological part introduces the theoretical level of the issue of corporate education and the requirements for the course, which should be taken into account in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ynw4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedoucí: PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stanislav Zrůst
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Denisa. \textit{Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/e2ur3n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate social responsibility a vykazování informací ve finančním sektoru
Karolína Nálevková -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital