Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta – Bc. Denisa Procházková
Bc. Denisa Procházková
Bachelor's thesis
Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta
Abstract:
Tato bakalářská práce zjišťuje prostřednictvím komparace produktů jazykových škol a agentur, která z oslovených škol nejvíce vyhovuje požadavkům jazykového vzdělávání firmy Nokian Tyres s.r.o. V první teoreticko-metodologické části je uvedena teoretická rovina problematiky firemního vzdělávání a požadavků na kurz, které je třeba brát v úvahu při jazykovém vzdělávání. V druhé aplikační části je konkretizována …moreAbstract:
This bachelor thesis finds out by the method of comparison of the products of language schools and agencies, which of the addressed schools most suits the requirements of language education of Nokian Tires s.r.o. The first theoretical and methodological part introduces the theoretical level of the issue of corporate education and the requirements for the course, which should be taken into account in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ynw4g/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2020
- Supervisor: PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Reader: Ing. Stanislav Zrůst
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Denisa. \textit{Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/e2ur3n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate social responsibility a vykazování informací ve finančním sektoru
Karolína Nálevková -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital