Specifika spotřebitelského chování v segmentu zmrzlin v ČR – Tereza Vokounová
Tereza Vokounová
Diplomová práce
Specifika spotřebitelského chování v segmentu zmrzlin v ČR
Specifics of consumer behaviour in the ice cream segment in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaká jsou specifika spotřebního chování na trhu zmrzlin (s užším zaměřením na kategorii pint) a na základě zjištěných poznatků navrhnout marketingovou strategii pro produkt Magnum pinta, díky které bude možné zvýšit prodeje během zimních (chladnějších) měsíců. Pomocí kvalitativního marketingového výzkumu s využitím 3 oddělených focus group bylo prozkoumáno spotřebitelské …víceAbstract:
The aim of this thesis was to find out the specifics of a consumer behaviour in the ice cream market (main focus was the pint category) and to propose a marketing strategy for Magnum pints based on this analysis to ensure increase in sales for winter/cold season. The data about consumer behaviour and buying decisions in the ice cream market were gathered through qualitative marketing research using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77038
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77038
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Tereza Rosová -
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký