Tereza Vokounová

Diplomová práce

Specifika spotřebitelského chování v segmentu zmrzlin v ČR

Specifics of consumer behaviour in the ice cream segment in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaká jsou specifika spotřebního chování na trhu zmrzlin (s užším zaměřením na kategorii pint) a na základě zjištěných poznatků navrhnout marketingovou strategii pro produkt Magnum pinta, díky které bude možné zvýšit prodeje během zimních (chladnějších) měsíců. Pomocí kvalitativního marketingového výzkumu s využitím 3 oddělených focus group bylo prozkoumáno spotřebitelské …více
Abstract:
The aim of this thesis was to find out the specifics of a consumer behaviour in the ice cream market (main focus was the pint category) and to propose a marketing strategy for Magnum pints based on this analysis to ensure increase in sales for winter/cold season. The data about consumer behaviour and buying decisions in the ice cream market were gathered through qualitative marketing research using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77038