Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD – Bc. Šárka Trunkátová
Bc. Šárka Trunkátová
Diplomová práce
Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD
The Permanent campaign as instrument of marketing strategy Czech Social Democratic Party
Anotace:
Práce se zabývá teoretickým vymezením marketingového nástroje permanentní kampaně a její aplikací v případové studii na komunikační a strategické jednání opoziční strany ČSSD v letech 2006 - 2010. Nový koncept je výsledkem syntézy dvou teoretických přístupů k permanentní kampani a jeho přínosem je možnost vymezení rozdílů mezi permanentní kampaní opoziční a vládní strany.Abstract:
This paper deals with a theoretical conceptualization of marketing instrument of permanent campaign. The new concept is applicated in case study of communication and strategic activities of opposition party - Czech party of social democracy between years 2006 - 2010. The new concept is created by synthesis of two theoretic approaches to permanentn campaign and its contribution is in opportunity of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bxv0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger