Bc. Šárka Trunkátová

Diplomová práce

Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD

The Permanent campaign as instrument of marketing strategy Czech Social Democratic Party
Anotace:
Práce se zabývá teoretickým vymezením marketingového nástroje permanentní kampaně a její aplikací v případové studii na komunikační a strategické jednání opoziční strany ČSSD v letech 2006 - 2010. Nový koncept je výsledkem syntézy dvou teoretických přístupů k permanentní kampani a jeho přínosem je možnost vymezení rozdílů mezi permanentní kampaní opoziční a vládní strany.
Abstract:
This paper deals with a theoretical conceptualization of marketing instrument of permanent campaign. The new concept is applicated in case study of communication and strategic activities of opposition party - Czech party of social democracy between years 2006 - 2010. The new concept is created by synthesis of two theoretic approaches to permanentn campaign and its contribution is in opportunity of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií