Leona POLOPRUDSKÁ

Diplomová práce

Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice

Learner autonomy in the teaching German as a foreign language at Waldorf schools compared to primary schools of the Pardubice Region
Abstract:
The thesis deals with the comparison of learner autonomy strategies used in the teaching of the German language at alternative primary school and primary school in the Pardubice region in the Czech Republic. This thesis compares schools' teaching plans, and the results of interviews with the teachers and children of the alternative Waldorf School Gorkého in Pardubice and the school Závodu míru. It …více
Abstract:
Práce se zabývá srovnáním učebních strategií autonomie žáků ve výuce německého jazyka na alternativní základní škole a základní škole v Pardubickém kraji. Nedílnou součástí této práce je porovnání školních výukových programů, výsledků rozhovorů s učiteli a dětmi druhého stupně alternativní Waldorfské školy Gorkého v Pardubicích a základní školy Závodu míru. Teoretická část poskytuje všeobecné informace …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Eva Krovová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLOPRUDSKÁ, Leona. Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta