Destinační management a marketing města Pelhřimov – Jiří Matějka
Jiří Matějka
Diplomová práce
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Destination Management and Marketing of Pelhřimov
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou managementu a marketingu destinace Pelhřimov. V práci jsou definováni klíčoví stakeholders. Dále je zjišťován stav managementu a marketingu destinace. Také jsou zkoumány komunikační kanály základních subjektů podílejících se na managementu a marketingu destinace Pelhřimov. Aktuální stav je zkoumán metodou přímého dotazování, vlastním průzkumem komunikačních kanálů …víceAbstract:
This diploma work deals with the problematic of management and marketing of Pelhřimov destination. Within the diploma work, key stakeholders are defined. State of management and marketing of the destination is probed too. Communication channels of the basic subjects participating on the management and marketing in Pelhřimov destination are also examined. Actual state is examined by methods of direct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78966
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78966
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Tadeáš Hrušovský -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová