Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka – Bc. Kateřina SÁROVÁ
Bc. Kateřina SÁROVÁ
Master's thesis
Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka
Disadvantage consumer and retail in the rural peripheral region: Jesenicko
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi znevýhodněnými zákazníky a maloobchodní sítí v rurálním periferním regionu Jesenicko a jejím cílem bylo především odhalit a vysvětlit nákupní spád a nákupní chování znevýhodněných zákazníků v této oblasti. Za tímto účelem byly na území předem zvolených obcí (Hradec-Nová Ves, Kobylá nad Vidnavkou, Ostružná, Skorošice, Vlčice) a na území města Jeseník provedeny …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the relation between disadvantaged consumers and retail structure in rural peripheral region Jesenicko and its main goal was to reveal and explain disadvataged consumers` shopping catchment and shopping behavior in this area of interest. For this purpose, in the pre-selected villages (Hradec-Nová Ves, Kobylá nad Vidnavkou, Ostružná, Skorošice, Vlčice) and in the town …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2012
Accessible from:: 30. 5. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2012
- Supervisor: RNDr. Petr Rumpel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SÁROVÁ, Kateřina. \textit{Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Science. 2012. Available from: https://theses.cz/id/e3wjym/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SÁROVÁ, Kateřina. Znevýhodněný zákazník a maloobchodní síť v rurálním periferním regionu na příkladu Jesenicka. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Geography / Geography and Regional Development
Theses on a related topic
-
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let
Tereza Štěpánková -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Vliv influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů
Malika Muratbekova -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová