Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí – Bc. Jitka JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ
Bc. Jitka JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ
Master's thesis
Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí
Views of women in advertising-a controversial Czech ads last two decades
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci stereotypních genderových reprezentací a kontroverzní zobrazení ženy ve vybraném vzorku české reklamy z let 1991 ? 2011. Cílem práce je odhalit genedrové stereotypy, které v tuzemské reklamě přetrvávají. Vzorek vybraných reklam, převážně billboardů, pochází z kauz Rady pro reklamu a soutěže Sexistické prasátečko. Spolu s dotazníkovým šetřením se vyhodnocení …moreAbstract:
This thesis focuses on the identification of stereotypical gender representations and controversial views of women in a sample of Czech advertising for the years 1991 - 2011. The aim is to reveal genedr stereotypes that exist in the local advertising. The sample selected ads, mostly billboards, from case of the Council for advertising and competitions Sexist pigling. Along with the questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18528
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ, Jitka. \textit{Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/e3zhca/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ, Jitka. Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Bezeztrátová komprese pro vysokorychlostní časové řady dat pro monitorování a analýzu elektrické energie
Miroslav Čambor -
Modul pro automatickou analýzu biologických experimentů
Ondřej Lošťák -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Předložky a spojky v učebnicích pro 2. stupeň základní školy
Michael Peštál -
Využití analýzy časových řad pro predikci výroby Válcovny drátů a jemných profilů
Jaromir Landecki -
Techniky A.I. aplikované pro datovou analýzu v oblasti automotive
Eva Bedáňová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková