Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí – Bc. Jitka JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ
Bc. Jitka JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ
Diplomová práce
Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí
Views of women in advertising-a controversial Czech ads last two decades
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci stereotypních genderových reprezentací a kontroverzní zobrazení ženy ve vybraném vzorku české reklamy z let 1991 ? 2011. Cílem práce je odhalit genedrové stereotypy, které v tuzemské reklamě přetrvávají. Vzorek vybraných reklam, převážně billboardů, pochází z kauz Rady pro reklamu a soutěže Sexistické prasátečko. Spolu s dotazníkovým šetřením se vyhodnocení …víceAbstract:
This thesis focuses on the identification of stereotypical gender representations and controversial views of women in a sample of Czech advertising for the years 1991 - 2011. The aim is to reveal genedr stereotypes that exist in the local advertising. The sample selected ads, mostly billboards, from case of the Council for advertising and competitions Sexist pigling. Along with the questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18528
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ, Jitka. \textit{Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/e3zhca/.
Jak správně citovat práci
JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ, Jitka. Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bezeztrátová komprese pro vysokorychlostní časové řady dat pro monitorování a analýzu elektrické energie
Miroslav Čambor -
Modul pro automatickou analýzu biologických experimentů
Ondřej Lošťák -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Předložky a spojky v učebnicích pro 2. stupeň základní školy
Michael Peštál -
Využití analýzy časových řad pro predikci výroby Válcovny drátů a jemných profilů
Jaromir Landecki -
Techniky A.I. aplikované pro datovou analýzu v oblasti automotive
Eva Bedáňová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková