Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Bc. Zuzana Rajtrová
Bc. Zuzana Rajtrová
Diplomová práce
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The Influence of Individual Forms of the Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees
Anotace:
Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika …víceAbstract:
The objective of this master´s thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the se-lected company. The theoretical part defines topics and methods in the area of the internal communication, the corporate culture, the motivation, internal PR and the marketing re-search for the purposes of the subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAJTROVÁ, Zuzana. \textit{Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/e43ajw/.
Jak správně citovat práci
Rajtrová, Zuzana. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter