Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Anna Hrachovcová
Bc. Anna Hrachovcová
Diplomová práce
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou situační analýzou podniku s využitím analýz marketingového prostředí. Pro řešení a výzkum této práce byl zvolen podnikatelský subjekt Olivův pivovar s. r. o. Obecná část obsahuje teoretická východiska práce, základní pojmy, podstatu marketingu a jeho jednotlivé části, termíny a metody práce. K vypracování obecné části je využita knižní a elektronická publikace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing situation analysis of the company using analyses of marketing environment. The business entity Olivův pivovar s. r. o. has been selected for the purpose of the analysis. The thesis consists of two main parts - a general part and a result part. The general part is based on literature research and includes several sections. These are theoretical background, basic …víceKlíčová slova
Podstata marketingu situační analýza podniku marketingové plánování marketingový mix komunikační mix marketingové prostředí SWOT analýza BCG matice PEST analýza Porterova analýza pivovar Olivův pivovar s. r. o. The essence of marketing business situation analysis marketing planning marketing mix communication mix marketing environment SWOT analysis BCG matrix PEST analysis Porter‘s analysis brewery Olivův pivovar s. r. o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yqvpy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Financial Statements in the CTP Investment s.r.o. and Their Impact on the Management of the Company
Rauan Nurbatyrov -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
Analysis of geoeconomic situation in Western Balkans
Michal Sedlák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová