Eliška Kolářová

Master's thesis

Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.

Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd
Abstract:
Diplomová práce zpracovává návrh marketingové strategie nově vzniklé společnosti, konkrétně její strategické podnikatelské jednotky - prodej přístrojové technologie pro beauty studia, wellness, fitness centra atd. Práce se zaměřuje především na detailní rozpracování situační analýzy.
Abstract:
Diploma thesis process a marketing strategy proposal of newly created company namely its strategic business units - selling beauty and medical devices for esthetic centres, salons, wellness, fitness, etc. This work focuses mainly on detailed elaboration of situational analysis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2013
  • Supervisor: František Kovář
  • Reader: Vladimír Pačesný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34183