Aneta Kolínská

Diplomová práce

Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky

Analysis of purchase behavior of consumers at the dermocosmetics market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým …více
Abstract:
The thesis focuses on the buying behavior of consumers at the dermocosmetics market in the Czech Republic with a main focus on consumers of brands Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Avene and Eucerin. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part is devoted to general theoretical knowledge in the field of shopping behavior of consumers, the buying decision process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Karolína Švábová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41065