Vzdělávání žáků v předmětu český jazyk ve speciální třídě primárního školství – Martina KRAJCOVÁ
Martina KRAJCOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávání žáků v předmětu český jazyk ve speciální třídě primárního školství
Education in the subject of the Czech language in a special class of primary school
Anotace:
Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy v českém jazyce. Předloženy text tvoří dvě části. První z nich je teoretická, která s použitím odborné literatury a vlastních zkušeností přibližuje problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se legislativním rámcem základního vzdělávání, vzděláváním žáků se speciálními …víceAbstract:
The final diplom thesis duals with the issue of pupils with special educational needs at the first level of primary school in the Czech language. The final thesis consist of two parts. The first part is theoretical, which uses literature and own experience to approach the issue of pupils with special educational needs. Deals with the legislation framework of basic education, education of pupils with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAJCOVÁ, Martina. \textit{Vzdělávání žáků v předmětu český jazyk ve speciální třídě primárního školství}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/e4jixv/.
Jak správně citovat práci
KRAJCOVÁ, Martina. Vzdělávání žáků v předmětu český jazyk ve speciální třídě primárního školství. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA