Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y – Dita Murinová
Dita Murinová
Bachelor's thesis
Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y
Effective Communication of Czech Bookstores with Generation Y
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o efektivitě nástrojů online komunikace českých knihku-pectví při komunikaci s generací Y. Práce má za úkol zjistit, zda generace Y čte knihy, zda si je kupuje a pokud ano, tak jakým způsobem a čím se při nákupu nechává ovlivňovat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována po-třebná terminologie týkající se generací, online …viacAbstract:
This Bachelor's thesis examines the subject of effectiveness of online communication tools used by Czech book retailers in their communication with generation Y. This work seeks to determine whether generation Y reads books, whether generation Y representatives buy books and if so, how exactly do they buy them and what influences their consumer behav-iour. This work consists of two parts theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Murinová, Dita. Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Mariana Mery Houštecká -
Návrh plánu online marketingové komunikace pro salón krásy na sociálních sítích
Kateřina Muťková