Bc. Daniel Rosa

Master's thesis

Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie. Jedná se o aktuální téma, neboť právě díky vhodnému věrnostnímu programu a vhodně aplikované marketingové strategii může dojít k zaujetí a oslovení jedné z hlavních složek marketingu, případně samotné obchodní transakce – zákazníka. Cílem diplomové práce bude doporučit a navrhnout vybranému podniku …more
Abstract:
The main topic of this thesis is the loyalty program as a key part of the marketing strategy. This is a current topic, thanks to a suitable loyalty program and a properly applied marketing strategy, that one of the main parts of marketing, the customer or the business transaction itself can be attracted and addressed. The aim of the diploma thesis will be to recommend and propose to the selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní