Veronika Kočová
Master's thesis
Problémový žák na 1. stupni ZŠ
A problematic pupil at the first level of primary school
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu "problémový žák na prvním stupni základní školy". V teoretické části je vysvětlen pojem problémový žák, popsány určité charakteristiky žáka s problémovým chováním a faktory, které na jednotlivce působí a jeho chování do jisté míry ovlivňují. Dále se také zabývá vztahem učitele a problémového žáka a popisuje vybrané možnosti řešení problémového chování. Praktická …moreAbstract:
Annotation This diploma thesis deals with the topic of a problematic pupil at the first level of primary school. In the theoretical part is explained the concept of problematic pupil, described specific characteristics and factors that affect their behaviour and influence his behaviour to some extent. Furthermore, also discuss the relationship between the teacher and the problematic pupil and selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Eva Břečková-Chalupová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kočová, Veronika. Problémový žák na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Interpersonální vztahy učitele se žáky v životním příběhu
Veronika Králová -
Problémové komunikační situace a jejich řešení mezi učiteli a žáky v předmětu Český jazyk na středních odborných školách v Moravskoslezském kraji
David VÁLEK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights