Reakce spotřebitelů na růst ceny řemeslného pečiva – Šárka Králová
Šárka Králová
Bakalářská práce
Reakce spotřebitelů na růst ceny řemeslného pečiva
Consumer reaction to the rise in the price of artisan baked goods
Anotace:
Potraviny a jejich spotřeba mají zásadní vliv na lidský život. Nejedná se pouze o prostředek k přežití a nasycení, ale zároveň se stávají výrobkem denní spotřeby, který jedinci přináší potěšení, požitek a významně ovlivňují zdraví jedince. Spotřeba pečiva v České republice, jakožto tradiční potraviny, zaznamenala od roku 1989 podstatné změny jak ve struktuře, tak i spotřebě na jednoho obyvatele. Tato …víceAbstract:
Food and its consumption have a major impact on human life. It is not only a means of survival and satiety, but also becomes a daily consumption product that brings pleasure and enjoyment to the individual and significantly affects the health of the individual. As a traditional foodstuff, the consumption of bakery products in the Czech Republic has undergone substantial changes since 1989, both in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Procházková, Ph.D.
- Oponent: Jana Köppelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Unsupervised Machine Learning Methods for Behaviour Analysis and Anomaly Detection in University Environment
Pavel Strnad -
Optimal behaviour towards suppliers in automotive industry
Rijad Trumić -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Psychologické souvislosti illness behaviour
Markéta Petrášová -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva