Bc. Veronika Šťastná

Bakalářská práce

InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele

InFluencer marketing and its impact on consumers
Anotace:
Bakalářská práce na téma Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele se zabývá analýzou vlivu influencerů na uživatele sociálních sítí v České republice. Cílem práce je zjistit, zda jsou influenceři považováni za důvěryhodné osoby a zhodnotit jejich vliv na uživatele sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na tři části. Teoreticko-metodologická část se skládá z vymezení základních …více
Abstract:
This Bachelor’s dissertation focuses on the topic of the Influencer marketing and its impact on the consumers deals with analysis of the influence of influencers on the users of social media in the Czech republic. The aim of the work is to find out whether the influencers are considered as a trustworthy persons and evaluate their influence of social media users in Czech republic. The dissertation is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/hvw4f/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze