InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele – Bc. Veronika Šťastná
Bc. Veronika Šťastná
Bakalářská práce
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
InFluencer marketing and its impact on consumers
Anotace:
Bakalářská práce na téma Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele se zabývá analýzou vlivu influencerů na uživatele sociálních sítí v České republice. Cílem práce je zjistit, zda jsou influenceři považováni za důvěryhodné osoby a zhodnotit jejich vliv na uživatele sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na tři části. Teoreticko-metodologická část se skládá z vymezení základních …víceAbstract:
This Bachelor’s dissertation focuses on the topic of the Influencer marketing and its impact on the consumers deals with analysis of the influence of influencers on the users of social media in the Czech republic. The aim of the work is to find out whether the influencers are considered as a trustworthy persons and evaluate their influence of social media users in Czech republic. The dissertation is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/hvw4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Veronika. \textit{InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5fr9i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Simona Malková -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Důvěryhodnost a vnímání informací uživateli sociálních sítích
Marie Pracnová