Marketingová podpora platobných kariet v SR – Bc. Veronika Urbanovičová
Bc. Veronika Urbanovičová
Master's thesis
Marketingová podpora platobných kariet v SR
Marketing Support of Payment Cards in Slovakia
Abstract:
The aim of the thesis " Marketing support payment cards in Slovakia " is based on theoretical knowledge to carry out a comparative analysis of marketing support payment cards in terms of Slovak banks. The thesis is divided into three chapters. In the first chapter ,entitled " theoretical results of research 'describes a payment and devote the particular payment cards , their origin , characteristics …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce „Marketingová podpora platobných kariet v SR“ je na základe teoretických poznatkov uskutočniť komparatívnu analýzu marketingovej podpory platobných kariet v podmienkach slovenských bánk. Diplomová práca sa delí na tri kapitoly. V prvej kapitole pod názvom „Teoretické východiská skúmanej problematiky„ charakterizujeme platobný styk a venujeme sa hlavne platobným kartám, ich vzniku …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vg31d/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Reader: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANOVIČOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová podpora platobných kariet v~SR}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2014. Available from: https://theses.cz/id/e5fsc1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketing bankových produktov
Katarína Roháčová -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Katarína Mészárosová -
Projekt optimalizace webových stránek (jako marketingová podpora) pro vyhledávače
Vladimír Mendl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Branding of Russian payment system - Case Study Payment system “MIR”
Iuliia Trofimchuk -
Analyses of the salary system at the enterprise at the example of "Bayan-Sulu" JSC
Alina Kremsier -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf