Marketingová podpora platobných kariet v SR – Bc. Veronika Urbanovičová
Bc. Veronika Urbanovičová
Diplomová práce
Marketingová podpora platobných kariet v SR
Marketing Support of Payment Cards in Slovakia
Abstract:
The aim of the thesis " Marketing support payment cards in Slovakia " is based on theoretical knowledge to carry out a comparative analysis of marketing support payment cards in terms of Slovak banks. The thesis is divided into three chapters. In the first chapter ,entitled " theoretical results of research 'describes a payment and devote the particular payment cards , their origin , characteristics …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce „Marketingová podpora platobných kariet v SR“ je na základe teoretických poznatkov uskutočniť komparatívnu analýzu marketingovej podpory platobných kariet v podmienkach slovenských bánk. Diplomová práca sa delí na tri kapitoly. V prvej kapitole pod názvom „Teoretické východiská skúmanej problematiky„ charakterizujeme platobný styk a venujeme sa hlavne platobným kartám, ich vzniku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vg31d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketing bankových produktov
Katarína Roháčová -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Katarína Mészárosová -
Projekt optimalizace webových stránek (jako marketingová podpora) pro vyhledávače
Vladimír Mendl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Branding of Russian payment system - Case Study Payment system “MIR”
Iuliia Trofimchuk -
Analyses of the salary system at the enterprise at the example of "Bayan-Sulu" JSC
Alina Kremsier -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf