Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů – Bc. Iveta Turečková
Bc. Iveta Turečková
Master's thesis
Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů
Private Labels on the Food Market in the Czech Republic and Consumer Behavior
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je doporučení pro nositele privátních značek na trhu potravin v České republice. Teoretická část se zabývá obecnými poznatky z oblasti trhu a nabíze-nými značkami. V praktické části jsou analyzované jednotlivé obchodní řetězce a značky, které nabízí spotřebitelům a jejich postoje k privátním značkám. Výsledky byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření a vyneseny do grafů …viacAbstract:
The aim of this Master Thesis is to create the recommendation for the owners of private labels on the food market in the Czech Republic. The theoretical part deals with gen-eral knowledge of the market and available brands. In the practical part there is analysis of chain stores and brands that they offer to consumers and their attitudes to-wards private labels. The results were obtained by using a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zverejniť od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Turečková, Iveta. Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyMaster programme / odbor:
Chemistry and Food Technologies / Technology, Hygiene and Economics of Food Production
Práce na příbuzné téma
-
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Denisa MACHOŇOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie KAUCKÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Monika PINCOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ