Etika v marketingové komunikaci – Ing. Monika Švarcová
Ing. Monika Švarcová
Bachelor's thesis
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communications
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku etiky v reklamních sděleních. V teoreticko-metodologické části jsou charakterizovány termíny jako etika, marketingová komunikace a reklama, regulace a samoregulace reklamy. Je určena pozice reklamy v marketingové komunikaci. Aplikační část bakalářské práce se zabývá analýzou reklam společnosti Stock Plzeň-Božkov. Cílem bakalářské práce je zjistit, co je …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of ethics in advertising. In the theoretical and methodological part, terms like ethics, marketing communication and advertising, regulation and self-regulation of advertising are characterized. The position of marketing advertising is determined, too. The application part of the thesis deals with the analysis of advertisements of the Stock Plzeň-Božkov company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fiuke/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić