Ing. Monika Švarcová

Bachelor's thesis

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communications
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku etiky v reklamních sděleních. V teoreticko-metodologické části jsou charakterizovány termíny jako etika, marketingová komunikace a reklama, regulace a samoregulace reklamy. Je určena pozice reklamy v marketingové komunikaci. Aplikační část bakalářské práce se zabývá analýzou reklam společnosti Stock Plzeň-Božkov. Cílem bakalářské práce je zjistit, co je …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of ethics in advertising. In the theoretical and methodological part, terms like ethics, marketing communication and advertising, regulation and self-regulation of advertising are characterized. The position of marketing advertising is determined, too. The application part of the thesis deals with the analysis of advertisements of the Stock Plzeň-Božkov company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní