Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka – Bc. Simona HEJHALOVÁ
Bc. Simona HEJHALOVÁ
Master's thesis
Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka
The value of formative assessment in English language classes
Abstract:
This thesis explores the importance of formative assessment in English language classes. The theoretical chapter presents the history of formative assessment and how it evolved, what formative assessment is and describes the key aspects, or strategies, of formative assessment. The chapter ends with a summary of other relevant research studies done on this topic. The method of action research was carried …moreAbstract:
Tato práce zkoumá význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je představena historie a vývoj formativního hodnocení, co je to formativní hodnocení a co by mělo obsahovat - jeho klíčové strategie. Tato kapitola je zakončena přehledem dalších relevantních studií, které byly na toto téma vykonány. Pro praktickou část práce byla zvolena metoda akčního výzkumu, …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJHALOVÁ, Simona. Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the English Language and Lower Secondary School Teacher Training in Arts
Theses on a related topic
-
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ
Jitka Benešová -
Formativní hodnocení písemného projevu ve výuce anglického jazyka na středních školách
Adam TRETTER -
Formativní hodnocení mluvního projevu žáků ve výuce anglického jazyka na gymnáziu
Adéla VONDRÁKOVÁ -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík