Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století – Kateřina BOŘUCKÁ
Kateřina BOŘUCKÁ
Master's thesis
Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století
The Relationship between a Teacher and a Pupil at Primary School in a 21st Century School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi učitelem a žákem školy 21. století. Teoretická část formuluje charakteristické rysy dnešního, na dítě orientovaného přístupu ve vzdělávání. Vymezuje charakteristiky učitele a žáka, poukazuje na jejich vzájemnou interakci a vystihuje její prostředky, tedy pedagogickou komunikaci a psychosociální klima školní třídy. Výzkumná část je realizována smíšenou výzkumnou …moreAbstract:
The thesis deals with the relationship between teacher and pupil in the 21st century schools in Czech republic. The theoretical part formulates the characteristic features of today's children-oriented approach to education, defines the characteristics of the teacher and the pupil, points out their mutual interaction and describes its means, i.e. pedagogical communication and the psychosocial climate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOŘUCKÁ, Kateřina. Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Potenciál spirituality v sociální práci při podpoře klienta v jeho strachu, úzkosti nebo osamělosti ve stáří pohledem V. E. Frankla
Jaroslava Liptáková -
Klima třídy v malotřídních základních školách
Daniela Schybolová -
Psychosociální klima školní třídy
Hana DOSTÁLOVÁ -
Učitel a klima třídy
Luboš Paznocht -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Jana Haldová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Martina Ževairovská