Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století – Kateřina BOŘUCKÁ
Kateřina BOŘUCKÁ
Diplomová práce
Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století
The Relationship between a Teacher and a Pupil at Primary School in a 21st Century School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi učitelem a žákem školy 21. století. Teoretická část formuluje charakteristické rysy dnešního, na dítě orientovaného přístupu ve vzdělávání. Vymezuje charakteristiky učitele a žáka, poukazuje na jejich vzájemnou interakci a vystihuje její prostředky, tedy pedagogickou komunikaci a psychosociální klima školní třídy. Výzkumná část je realizována smíšenou výzkumnou …víceAbstract:
The thesis deals with the relationship between teacher and pupil in the 21st century schools in Czech republic. The theoretical part formulates the characteristic features of today's children-oriented approach to education, defines the characteristics of the teacher and the pupil, points out their mutual interaction and describes its means, i.e. pedagogical communication and the psychosocial climate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOŘUCKÁ, Kateřina. Vztah učitele a žáka na 1. stupni ZŠ ve škole 21. století. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál spirituality v sociální práci při podpoře klienta v jeho strachu, úzkosti nebo osamělosti ve stáří pohledem V. E. Frankla
Jaroslava Liptáková -
Klima třídy v malotřídních základních školách
Daniela Schybolová -
Psychosociální klima školní třídy
Hana DOSTÁLOVÁ -
Učitel a klima třídy
Luboš Paznocht -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Martina Ževairovská