Formulace strategického plánu na rozvoj konkrétního podniku – Bc. Denisa Provázková
Bc. Denisa Provázková
Diplomová práce
Formulace strategického plánu na rozvoj konkrétního podniku
The formulation of the strategic plan on the development of a particular company
Anotace:
Moje diplomová práce je o formulaci strategického plánu na rozvoj konkrétního podniku. Práce je zaměřena na konkrétní podnik, a to na Mitas a.s., která se zabývá výrobou mimosilničních pneumatik. Teoretická část práce obsahuje informace o strategickém řízení, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a formulaci strategického plánu. Praktická část popisuje daný podnik a jeho historii. Dále se zabývá konkrétní …víceAbstract:
My thesis is about the formulation of the strategic plan on the development of a particular company. The work is focused on a specific company, and on the MITAS a.s., which is engaged in the manufacture tires. The theoretical part of the thesis contains information about the strategic management, analysis of the external and internal environment and formulation of the strategic plan. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hk5c4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Lenka Šimonová
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers
Nurdaulet Willmott -
Strategic Analysis of the DAAD organization (Deutscher Akademischer Austauschdienst) on the Market of international education in the United States
Jose Carpio Camargo -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan