Firemní kultura jako základ kvality služeb – Ing. Simona Ondrášková
Ing. Simona Ondrášková
Diplomová práce
Firemní kultura jako základ kvality služeb
Corporate culture as the basis of service quality
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá firemní kulturu z hlediska kvality poskytovaných služeb a je zaměřena na dvě odlišné společnosti, které nabízí široké spektrum služeb. Cílem mé práce bylo porovnat odlišné firemní kultury dvou společností a podat návrhy a doporučení na případné zlepšení či změnu firemní kultury. K naplnění cílu práce jsem si zvolila bankovní instituci, která nabízí široké spektrum služeb …víceAbstract:
The presented master´s dissertation is aimed at two different companies that offer a wide range of services. The aim of this work was to compare the different corporate cultures of the two companies and make proposals and recommendations for possible improvement or change in corporate culture. To meet the objectives of the work I have chosen banking institution that offers a wide range of services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6586/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová
- Oponent: PhDr. Alena Polívková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRÁŠKOVÁ, Simona. \textit{Firemní kultura jako základ kvality služeb}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/e5t2f0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
International Project Management- Organizational Structure
Katarína Villínová -
Efektivní struktura, tvorba a publikace vnitřních předpisů banky
Jiří Kresl -
Pojem, funkce, struktura a význam bankovních poplatků pro činnost banky
Radka Procházková -
Analýza etických hodnot firmy Zeto bank
Martina Angela Trnovska -
Employee motivation and workplace stress management
Gauhar Bokenbayeva -
Performance management and its effects on the employee motivation and productivity
Donald Gjoni -
Effective performance appraisal systems and employee motivation
Zasan Hossain -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova