Ing. Simona Ondrášková

Master's thesis

Firemní kultura jako základ kvality služeb

Corporate culture as the basis of service quality
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá firemní kulturu z hlediska kvality poskytovaných služeb a je zaměřena na dvě odlišné společnosti, které nabízí široké spektrum služeb. Cílem mé práce bylo porovnat odlišné firemní kultury dvou společností a podat návrhy a doporučení na případné zlepšení či změnu firemní kultury. K naplnění cílu práce jsem si zvolila bankovní instituci, která nabízí široké spektrum služeb …more
Abstract:
The presented master´s dissertation is aimed at two different companies that offer a wide range of services. The aim of this work was to compare the different corporate cultures of the two companies and make proposals and recommendations for possible improvement or change in corporate culture. To meet the objectives of the work I have chosen banking institution that offers a wide range of services …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavla Burešová
  • Reader: PhDr. Alena Polívková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze