Ing. Simona Ondrášková

Master's thesis

Firemní kultura jako základ kvality služeb

Corporate culture as the basis of service quality
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá firemní kulturu z hlediska kvality poskytovaných služeb a je zaměřena na dvě odlišné společnosti, které nabízí široké spektrum služeb. Cílem mé práce bylo porovnat odlišné firemní kultury dvou společností a podat návrhy a doporučení na případné zlepšení či změnu firemní kultury. K naplnění cílu práce jsem si zvolila bankovní instituci, která nabízí široké spektrum služeb …viac
Abstract:
The presented master´s dissertation is aimed at two different companies that offer a wide range of services. The aim of this work was to compare the different corporate cultures of the two companies and make proposals and recommendations for possible improvement or change in corporate culture. To meet the objectives of the work I have chosen banking institution that offers a wide range of services …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Pavla Burešová
  • Oponent: PhDr. Alena Polívková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze