Význam vnitropodnikové komunikace ve sledované organizaci – Barbora Kranichová
Barbora Kranichová
Bachelor's thesis
Význam vnitropodnikové komunikace ve sledované organizaci
The importance of communication´s skills in the selected organization
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o vnitropodnikové komunikaci z pohledu řídících pracovníků a jejich komunikačních dovedností. Je rozdělena na teoretickou a vlastní část. V části teoretické nám podává informace o manažerech celkově, jejich funkce, role a dovednosti. Dále se zaměřuje na komunikaci obecně. V poslední části vysvětluje hlavní pojmy interní komunikace, které zahrnují komunikační toky a kanály …viacAbstract:
This Bachelors thesis focuses on internal communication from the perspective of managers and their communication abilities. It is divided into a theoretical and a practical part.The theoretical part provides information about managers, their functions, roles and skills. Next, it also concentrates on communication in general. The last section defines the main terms related to internal communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace v podniku
Andrej Sobota -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová
Názov
Vložil
Vložené
Práva