Customer experience v bezobalových obchodech – Karolína Dvořáčková
Karolína Dvořáčková
Diplomová práce
Customer experience v bezobalových obchodech
Customer experience in zero waste stores
Anotace:
Práce zkoumá aktuální téma customer experience (zákaznických zážitků) v nově vznikajících obchodech, které se specializují na prodej zboží bez obalů. Jedná se o typ obchodu, který je rozšířený především mezi jedinci, kteří chtějí žit bezodpadovým životním stylem (tzv. zero waste) a vědomě minimalizují své odpady. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající zákaznickou zkušenost v bezobalovém obchodě …víceAbstract:
This thesis analyses the customer experience in newly created stores, that primarily offer all kinds of products without excessive packaging. These stores are usually called „zero waste “and they are popular amongst individuals who are trying to live a zero-waste lifestyle by minimizing their waste in every possible way. The main aim of this thesis is to evaluate the current customer experience in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jindřich Henzl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zero waste
Helena MATYÁŠOVÁ -
Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
Lucie Jurčová -
Zero waste
Helena MATYÁŠOVÁ -
Aplikace konceptu Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Dominika Přibylová -
Koncept Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Lucie Šedivá -
Fenomén Zero waste: život bez odpadu
Eliška HYŽOVÁ -
Zhodnocení nákladů na obalové materiály v porovnání s zero waste maloobchodem
Tereza Vlková -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl