Karolína Dvořáčková

Diplomová práce

Customer experience v bezobalových obchodech

Customer experience in zero waste stores
Anotace:
Práce zkoumá aktuální téma customer experience (zákaznických zážitků) v nově vznikajících obchodech, které se specializují na prodej zboží bez obalů. Jedná se o typ obchodu, který je rozšířený především mezi jedinci, kteří chtějí žit bezodpadovým životním stylem (tzv. zero waste) a vědomě minimalizují své odpady. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající zákaznickou zkušenost v bezobalovém obchodě …více
Abstract:
This thesis analyses the customer experience in newly created stores, that primarily offer all kinds of products without excessive packaging. These stores are usually called „zero waste “and they are popular amongst individuals who are trying to live a zero-waste lifestyle by minimizing their waste in every possible way. The main aim of this thesis is to evaluate the current customer experience in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jindřich Henzl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76061

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod