Marketingová strategie restaurace Klid po práci – Bc. Denisa Třešňáková
Bc. Denisa Třešňáková
Diplomová práce
Marketingová strategie restaurace Klid po práci
Marketing strategy of the Klid po práci Restaurant
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restaurantu Klid po práci. Hlavním cílem je navrhnout novou marketingovou strategii, respektive aktualizovat stávající marketingovou strategii restaurantu Klid po práci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vychází z doporučených publikací a odborné literatury a skládá …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the Klid po práci restaurant. The main goal is to design a new marketing strategy, or to update the existing marketing strategy of the Klid po práci restaurant. The thesis is divided into two main parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical part is based on recommended publications and professional literature and consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Tereza Vacková -
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO HOTELU
Jiří Měcháček -
Marketingový management Rádia Relax
Antonín Merta
Název
Vložil
Vloženo
Práva