Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole – Bc. Natálie Pernicová
Bc. Natálie Pernicová
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Inclusive education of students with mild mental disabilities from the perspective of primary school teachers
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak učitelé vnímají inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách. K dosažení cíle využívá metodu polostrukturovaného rozhovoru, který je součástí kvalitativního výzkumu. Z výsledků výzkumného …viacAbstract:
The present bachelor thesis deals with inclusive education of pupils with mild mental disabilities from the perspective of primary school teachers. The aim of the bachelor thesis is to find out how teachers perceive inclusive education of pupils with light intellectual disabilities in primary schools. To achieve the aim, it uses the method of semi-structured interview, which is part of qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gwk7j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Barbora Nekardová
- Oponent: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PERNICOVÁ, Natálie. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/e69rye/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Influence of the Lexical Notebooks on Primary School Pupils' Vocabulary Learning
Ondřej Hofman -
The function of the primary school in rGyalrong Tibetan areas
Wengmu SANGLANG -
Srovnání hodnotové orientace a interakčních stylů učitelů na standardních a církevních gymnáziích
Anna Ertlová -
Pracovní listy zaměřené na estetické vzdělávání na středních odborných školách
Ilona Tomášková -
Sebehodnocení učitelů na prvním stupni základní školy
Jana Uhlířová -
Analýza přístupu k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Lucie Loosová