Analýza komunikačního mixu podniku – Bc. Iveta Buriánková
Bc. Iveta Buriánková
Master's thesis
Analýza komunikačního mixu podniku
Communication mix analysis
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikačního mixu podniku“ je zhodnocení současného stavu komunikačního mixu vybraného podniku a návrh možných změn a doporučení. Diplomová práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se pojednává o marketingu, marketingové komunikaci a o nástrojích komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na konkrétní podnik, kde je objasněna jeho …viacAbstract:
The subject of this thesis, entitled „ Communication mix analysis“, is to evaluate the current state of communication mix of selected company and to propose possible changes and recommendations. This thesis is segmented into the theretical part and the practical part. The first part is concerned about marketing, marketing communications and about marketing communication tools. The thesis then explains …viacKľúčové slová
Marketingová komunikace komunikační mix nástroje komunikačního mixu internetový marketing reklama public relations podpora prodeje osobní prodej Marketing Communications Marketing Communication Mix Marketing Communication Tools Internet Marketing Advertising Sales Promotion Personal Selling
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v053t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková