Návrh identity značky informačního serveru – Jiří Urban
Jiří Urban
Diplomová práce
Návrh identity značky informačního serveru
Identity Concept Proposal for the Information Server
Anotace:
Cílem je vytvořit webovou stránku shoppingparkonline.com, která bude sloužit jako hlavní globální obchodní kanál. Identity značek hrají důležitou roli při vyvoji nových komunikačních programů a reklamních kampaní, které mění preference zákazníků.Abstract:
The aim is to create shoppingparkonline.com web sites, which will be the main global sales channel. Identity of brands play a large role in developing new communication programmes and advertising campaigns which change customers preferences.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79837
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Milada Marhounová
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Social Significance of Shopping in Late Twentieth Century Cultural Theory
Eva Tročilová -
Uživatelské rozhraní a vizuální styl aplikace na nakupování a rozvážení nákupů.
Jakub Had -
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Design značky oblečení a infografických potisků
Illia Volkhin -
Design vizuálního stylu vybrané kulturní instituce s praktickým návrhem změn
Markéta Šebková -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek