Jiří Urban

Master's thesis

Návrh identity značky informačního serveru

Identity Concept Proposal for the Information Server
Abstract:
Cílem je vytvořit webovou stránku shoppingparkonline.com, která bude sloužit jako hlavní globální obchodní kanál. Identity značek hrají důležitou roli při vyvoji nových komunikačních programů a reklamních kampaní, které mění preference zákazníků.
Abstract:
The aim is to create shoppingparkonline.com web sites, which will be the main global sales channel. Identity of brands play a large role in developing new communication programmes and advertising campaigns which change customers preferences.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2009

Thesis defence

  • Supervisor: Milada Marhounová
  • Reader: Tomáš Balcar

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod