Jiří Urban

Master's thesis

Návrh identity značky informačního serveru

Identity Concept Proposal for the Information Server
Anotácia:
Cílem je vytvořit webovou stránku shoppingparkonline.com, která bude sloužit jako hlavní globální obchodní kanál. Identity značek hrají důležitou roli při vyvoji nových komunikačních programů a reklamních kampaní, které mění preference zákazníků.
Abstract:
The aim is to create shoppingparkonline.com web sites, which will be the main global sales channel. Identity of brands play a large role in developing new communication programmes and advertising campaigns which change customers preferences.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Milada Marhounová
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod