Výuka čtení s využitím globální metody u žáků s mentální retardací – Bc. Hana Polívková
Bc. Hana Polívková
Bachelor's thesis
Výuka čtení s využitím globální metody u žáků s mentální retardací
Abstract:
POLÍVKOVÁ HANA, Výuka čtení s využitím globální metody u žáků s mentální retardací, bakalářská práce, Brno, Masarykova univerzita 2006, 37s. Bakalářská práce se zabývá výukou čtení u dětí s mentální retardací navštěvujících základní školu speciální. Dále pojednává o didaktickém materiálu k výuce čtení s využitím globální metody.Abstract:
POLÍVKOVÁ HANA, Education of reading with taking the global method by pupils with mental retardation, bachelors work, Brno, Masarykova univerzita 2006, 37 pp Presented work deals in education of reading with taking the global method by pupils with mental retardation which visit the elementary school special. Next it deals in didactic material for education of reading with taking the global metod.Keywords
Mentální postižení mentální retardace vydělávání osob s mentálním retardací alternativní výuka čtení s využitím globální metody didaktický materiál Psychical handicap mental retardation education of pupils with mental retardation the alternative education of reading with taking the global method didactic material
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xrgxz/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2006
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová -
Global Inspirations and Plastic Modesty: The Case of Intimacy and Composite Gender Arrangements in Iran
Elaheh Mohammadi -
Female Metamorphoses as a Tool against Anthropocentrism: Ecocritical Reading of A. S. Byatt's Selected Short Stories
Adéla Hájková -
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním s využitím mimočítankové četby ve 4. ročníku základní školy
Kateřina Přívratská -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Práce s žáky se specifickými poruchami učení na základní škole s využitím navržených didaktických pomůcek
Bohumila Sladká