Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance – Bc. Zuzana SCHWARZOVÁ
Bc. Zuzana SCHWARZOVÁ
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance
Proposal of marketing communication with the patients of private otorhinolaryngology ambulance
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou marketingové komunikace ve zdravotnických zařízeních. Jejím cílem bylo navrhnout podobu marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část přináší základní poznatky o marketingové komunikaci a dále se zaobírá specifickým postavením marketingu a marketingové komunikaci ve zdravotnictví. V praktické …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the role of marketing communication in healthcare facilities. Its aim was to design a form of marketing communication with the patients of private otorhinolaryngology ambulance. The thesis is divided into two parts. The theoretical part provides basic knowledge of marketing communication and deals with the specific role of marketing and marketing communications in healthcare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2014
Accessible from:: 15. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHWARZOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Health Sciences. 2014. Available from: https://theses.cz/id/e6ojft/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHWARZOVÁ, Zuzana. Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Health SciencesMaster programme / field:
Health Care Economics and Management / Health Care Management
Theses on a related topic
-
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Hana LUJCOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Lucie Filipová -
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Michaela Nováková -
Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení
Tereza Novotná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights