Optimalizace elektronického obchodu – Bc. Dominika Krejčí
Bc. Dominika Krejčí
Master's thesis
Optimalizace elektronického obchodu
Optimization of e-commerce
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá optimalizací elektronického obchodování. Cílem diplomové práce je vytvořit univerzální koncept optimalizace, který by pomohl zefektivnit podnikové procesy, vytvořit funkční marketingovou strategii jejímž úkolem by bylo rozšíření povědomí o značce, zvýšení návštěvnosti webových stránek, rozšíření databáze zákazníků a zvýšení tržeb. V teoretické části byly na základě odborné …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the optimization of electronic commerce. The aim of the diploma thesis is to create a universal concept of optimization that would help streamline business processes, create a functional marketing strategy whose task would be to increase brand awareness, increase website traffic, expand customer database and increase sales. In the theoretical part, based on the literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Project Management
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení
Marek Růžička -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva