Možnosti zapojení gamifikace do výuky projektového řízení – Klára PETŘÍKOVÁ
Klára PETŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti zapojení gamifikace do výuky projektového řízení
The possibility of including gamification in the teaching project management
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti integrace gamifikace do výuky projektového řízení s cílem zvýšit motivaci a angažovanost studentů. Skrze analýzu konceptů gamifikace a projektového řízení a jejich synergii v kontextu vzdělávání identifikuje práce herní prvky a mechanismy, které lze účinně zapojit do výukového prostředí. Metodologie výzkumu kombinuje literární rešerše, analýzu případových studií …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the possibilities of integrating gamification into project management education with the aim of increasing student motivation and engagement. Through the analysis of gamification and project management concepts and their synergy in the context of education, the thesis identifies gaming elements and mechanisms that can be effectively incorporated into the learning environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Martin Januška, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETŘÍKOVÁ, Klára. Možnosti zapojení gamifikace do výuky projektového řízení. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Project Management / Projektové řízení
Theses on a related topic
-
Tvorba aplikace pro testování s prvky gamifikace
Miroslav ZEMAN -
Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace
Roman LUDVÍK -
Gamifikace z pohledu učitelů ZŠ
Monika Komínková -
Gamifikace v politických kampaních
Tereza Ticháčková -
Potenciál gamifikace jako marketingového nástroje vysokých škol
Eva Možná -
Motivace zaměstnanců pomocí vzdělávání a osobního rozvoje
Valeriya Razdevalova -
Motivace pro vzdělávání vysokoškolských studentů s duševním onemocněním
Tereza Haušildová -
Motivace k neformálnímu vzdělávání pracovníků údržby ve výrobní společnosti v oblasti automotive
Jitka Matějíčková