SPOKOJENOST KLIENTŮ PRIESSNITZOVÝCH LÉČEBNÝCH LÁZNÍ A. S. JAKO VÝCHODISKO PRO ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB – Barbora FIALOVÁ
Barbora FIALOVÁ
Master's thesis
SPOKOJENOST KLIENTŮ PRIESSNITZOVÝCH LÉČEBNÝCH LÁZNÍ A. S. JAKO VÝCHODISKO PRO ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o spokojenosti klientů s poskytovanými službami v Priessnitzových léčebných lázních a. s. V tomto zařízení bylo v roce 2016 realizováno dotazníkové šetření metodou otevřených a uzavřených otázek. Celkový počet respondentů je 2680. Cílem práce je zjistit spokojenost klientů v hotelovém, gastronomickém, léčebném, wellness, kulturním a volnočasovém provozu. Teoretická část …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the satisfaction of clients with services provided in company Priessnitz Medical Spa. In this facility, questionnaire surveys were conducted in 2016 using open and closed questions. The total number of respondents is 2680. The aim of the work is to measure clients' satisfaction in company departments like hotel services, gastronomic, spa, wellness, cultural and leisure …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Barbora. \textit{SPOKOJENOST KLIENTŮ PRIESSNITZOVÝCH LÉČEBNÝCH LÁZNÍ A. S. JAKO VÝCHODISKO PRO ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Physical Culture. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e790ea/.
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Barbora. SPOKOJENOST KLIENTŮ PRIESSNITZOVÝCH LÉČEBNÝCH LÁZNÍ A. S. JAKO VÝCHODISKO PRO ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Využití Priessnitzovy léčebné metody v českém lázeňství
Zuzana Šrenková -
Motivace zaměstnanců v konkrétní organizaci (Priessnitzovy léčebné lázně a. s.)
Tereza PALZEROVÁ -
Management Priessnitzových léčebných lázní v době koronavirové krize
Balcárková Balcárková -
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.
Jana Ptáčková -
Spokojenost zaměstnanců firmy Dřevo trust, a.s. s firemním informačním systémem
Milan Pavlík -
Pořadí narození a jeho souvislost s body image a self-esteem u mladých dospělých
Tereza Jachanová -
Spokojenost s bydlením a poskytovanými sociálními službami v domě s pečovatelskou službou DPS Uherský Brod
Lenka Vráblíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva